Google ads reklamları nasıl verilir?

14 Ekim 2025

Google Ads reklamları için profesyonel destek sunuyoruz. Ürün ve hizmetlerinize özel etkili kampanyalar, doğru hedefleme ve verimli anahtar kelime analizi ile reklam bütçenizden maksimum dönüşüm elde etmenizi sağlıyoruz. Uzman ekibimiz, Google Ads üzerinden markanızı öne çıkaracak stratejik reklam yönetimi, performans optimizasyonu ve ölçülebilir sonuçlar sunar. Daha fazla satış ve görünürlük için bizimle iletişime geçin.

Google ads reklamları nasıl verilir, ads logo

Google ads reklamları için, etkili kampanyalar için, iyi bir anahtar kelime analizi ve ürünlerinize yönelik etkili reklam verme seçenekleri ile size hizmet vermekteyiz.

Google’ın dijital reklamcılık programı Google Ads ile yeni müşterilere ulaşın ve işletmenizi büyütün. Bu kılavuzlar, başarılı reklamlar oluşturarak reklam yatırımlarınızı gelire dönüştürebilmenizi sağlamak üzere hızlı bir başlangıç yapmanız için tasarlanmıştır. Tek yapmanız gereken size en uygun olan yöntemi seçmek!

Google anahtar kelime eşleme seçenekleri

Her anahtar kelimenin, reklamınızı tetiklemek için bir kullanıcının arama terimiyle ne kadar yakından eşleşmesi gerektiğini kontrol etmeye yardımcı olan ayarlarıdır.

Reklamınızı gösterilmek üzere tetikleyecek aramaları kontrol etmenize yardımcı olmak için, her anahtar kelimede bir eşleme seçeneği kullanılır. Bir anahtar kelime için bir veya daha fazla eşleme seçeneği belirtebilirsiniz. Belirli bir eşleme seçeneği belirtmezseniz, anahtar kelimelerin geniş eşlemeli olduğu kabul edilir.

Başlamadan önce: Mobil cihazlar neden önemlidir?

Web sitenizin mobil cihazlarda iyi çalışması önemlidir. Bu nedenle, web sitenizi mobil uyumlu hale getirmeye henüz yatırım yapmadıysanız tam zamanı. Mobil varlığınızın işletmeniz için çok önemli olmasının nedenlerinden bazılarını aşağıda bulabilirsiniz:

  • Mobil uyumlu siteler, arama sonuçlarında daha üst sıralarda görünür
  • Mobil aramalar, Google.com’daki aramaların yarısından fazlasını oluşturur
  • Birçok reklamveren için trafiğin çoğu cep telefonlarından arama yapan kullanıcılardan gelir
  • Siteniz mobil uyumlu değilse ziyaretçilerin ayrılma olasılığı 5 kat fazladır

Web siteniz mobil uyumlu mu?

Kendinizi potansiyel bir müşteri olarak düşünün ve telefonunuzdan web sitenizi açın. Web siteniz ne kadar hızlı yükleniyor? Aradığınız şeyi bulmanız ne kadar kolay? 

Kullanıcılar, mobil cihazda web sitenizi ziyaret ettiklerinde doğrudan yanıt almayı beklerler. İşletmeniz hakkında hızlıca bilgi almak ister ve ilgilenip ilgilenmediklerine karar verirler. Web sitenizdeki deneyimleri, işletmenize dair izlenimlerini ve müşteri haline gelme olasılıklarını fazlaca etkiler.

Web sitenizi mobil cihazlara yönelik olarak tasarlamak, kullanıcıları aradıkları öğeye yönlendiren, sade biçimde ve net gezinme anlamına gelir. 

Dijital pazarlama hakkında bilmeniz gerekenler

Dijital pazarlama, işinize yaptığınız bir yatırımdır. Bu kısa ve etkileşimli kılavuzda, reklam bütçenizi akıllıca kullanmak ve pazarlama hedeflerinize ulaşmak için gerekli donanıma sahip olduğunuzdan emin olmak amacıyla size birkaç basit soru soracağız.

Google Arama Ağı Reklamı

Reklamlarınızın, yapılan aramalarla ilişkili olarak gösterilebileceği web siteleridir. Arama Ağı’nda yayınladığınız reklamlar; arama sonuçlarının yanında, diğer Google sitelerinde (örneğin, Haritalar, Alışveriş, Google Görseller) ve Google Arama Ağı iş ortaklarının web sitelerinde gösterilebilir. Arama Ağı, reklamların gösterilebileceği tüm web sayfaları ve uygulamaları aynı çatı altında toplayan Google Ağı‘nın bir parçasıdır.

Google Arama Ağı Reklamları >> Google Arama Ağı, reklamlarınızın yapılan aramalarla doğrudan ilişkili olarak gösterilebileceği geniş bir yayın ağıdır. Arama Ağı’nda yayınladığınız reklamlar, Google arama sonuçlarının yanında, Google Haritalar, Alışveriş, Görseller gibi Google sitelerinde ve Google Arama Ağı iş ortaklarının web sitelerinde görüntülenir. Bu sayede markanız, ürün veya hizmet arayan kullanıcılara doğru zamanda ve doğru yerde ulaşır.

Google Arama Ağı, reklamlarınızın görünürlüğünü artırarak, potansiyel müşterilerin ilgisini çekmenize ve yüksek dönüşüm oranları elde etmenize yardımcı olur. Etkili hedefleme, doğru anahtar kelime seçimi ve optimize edilmiş kampanyalarla dijital pazarlama stratejinizi güçlendirebilirsiniz.