0 Comments

İşlettiğimiz web siteleri ağımızda hem de Yahoo dışındaki web sitelerinde reklamlar sunar. Yahoo’nun ağı, Yahoo Network Plus ve Yahoo Search Marketing’i içerir. Yahoo, görüntü, animasyon ve video olarak görünen ve grafik reklamlar olarak da bilinen görüntülü reklamlar sunar. Yahoo metin bağlantıları olarak görünen metin reklamlar da sunar.

Yahoo, özellikle ABD ve Avrupa’da geniş bir kullanıcı kitlesine sahip olan önemli bir arama motoru ve reklam platformudur. Yahoo reklamları vermek, işletmenizin büyümesine ve hedef kitlenize ulaşmasına yardımcı olabilecek birçok avantaj sunar.

Yahoo Reklamı Etkili Olur Mu?

Yahoo, hem arama ağı hem de görüntülü reklam seçenekleri sunar. Arama ağı reklamları, kullanıcıların aradığı anahtar kelimelerle eşleşirken, görüntülü reklamlar, görsel içeriklerle dikkat çeker. Bu çeşitlilik, farklı hedefleme stratejileri uygulamanıza olanak tanır.

Yahoo reklamları, diğer reklam platformlarına göre daha uygun maliyetli olabilir. Özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler için bütçe dostu bir seçenektir.

yahoo reklamı açma, yahoo reklam fiyatları,

Yahoo, reklam kampanyalarınızın performansını takip etmenizi sağlayan kapsamlı ölçümleme ve raporlama araçları sunar. Tıklama oranı, dönüşüm oranı gibi metrikleri analiz ederek kampanyalarınızı optimize edebilirsiniz.

Yahoo reklam seçenekleri >> Yahoo’nun Doğru Medya Etkileşimi uygulaması ve bazı pazarlardaki APT teknoloji platformları (“Etkileşimler”), reklam verenler, ajanslar, yayıncılar ve reklam ağlarının reklamcılık işlerini yönetebilmelerini sağlar.

Yahoo’nun web sitelerinden birini veya Yahoo’nun reklam sunuyor olabileceği bir Yahoo olmayan web sitesini ziyaret ettiğinizde göreceğiniz reklamlar, Yahoo tarafından, reklamların göründüğü sayfanın içeriği, cinsiyetiniz, yaşınız veya bulunduğunuz konum gibi tarafınızca sağlanan bilgiler, arkadaşlarınızın veya kişilerinizin size önerileri veya diğer ilgi alanlarınıza göre önerilebilir. Yahoo, kişisel olarak tanımlanabilen bilgiler dahil olmak üzere sağladığınız bilgileri, web sitelerimizden birini ziyaret ederken veya hizmetlerimizden birini kullanırken size özel reklamlar sunmak için kullanabilir. Yahoo, ayrıca ürün ve hizmetlerimizi kullanımınızı veya size gösterdiğimiz reklamlarla etkileşiminizi de inceleyebilir. Yahoo’nun reklam seçimi ve Etkileşimler’in etkinliğini artırmak için bu bilgileri kullanımını, bunu devre dışı bırakarak denetleyebilirsiniz.

Yahoo reklamı, işletmenizin büyümesi için etkili bir pazarlama aracıdır. Hedefleme seçenekleri, geniş kitleye ulaşım, maliyet etkinliği ve ölçümleme gibi avantajları sayesinde, diğer reklam platformlarına göre daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.

Yahoo reklamlarını kullanmadan önce, işletmenizin hedeflerini ve bütçesini belirlemek önemlidir. Ayrıca, reklam kampanyalarınızı düzenli olarak takip ederek optimize etmeniz gerekir.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Related Posts