Google Ads Reklam Fiyat Listesi

29 Haziran 2025

Google reklamı vermek istiyorsanız, sizlere iş ve sunduğunuz hizmetlere özel etkin reklam kampanyası oluşturmaktayız. Google ads reklam fiyatı her sektöre göre değişiklik göstermektedir. Şuanda reklam fiyatları şu şekildedir.

Google en düşük reklam ödeme fiyatı: 150 TL

Google en düşük TBM fiyatı : 5 TL

Google reklamlarında en düşük ödeme limiti genellikle 150 TL civarındadır. Bu, küçük ölçekli reklam kampanyaları için başlangıç bütçesi olarak kabul edilir. Bu tutarla Google Ads üzerinden tıklama başı teklif verebilir ve sınırlı da olsa görünürlük sağlayabilirsiniz.

TBM (Tıklama Başına Maliyet), Google reklamlarında kullanıcı bir reklama her tıkladığında ödenen ücrettir. 2025 yılı itibarıyla en düşük TBM fiyatı yaklaşık 5 TL civarındadır. Bu rakam sektör, rekabet düzeyi ve hedefleme kriterlerine göre artabilir veya değişkenlik gösterebilir.

Google Ads Reklam Fiyat Listesi

Düşük bütçeyle reklam vermek isteyenler için doğru anahtar kelime seçimi, bölgesel hedefleme ve dikkatli kampanya optimizasyonu ile etkili sonuçlar alınabilir.

İdeal bir reklam deneyiminde, metin reklamınız doğrudan müşterinizin satın almak istediği şeyle ilgilidir. Bir örnek verecek olursak: Bir kullanıcı Google’da “24 saat çiçek teslimatı zambaklar” için arama yapıyor; başlığı “Hızlı zambak siparişi – 24 saat çiçek teslimatı” yazan bir reklam görüyor. Reklamı tıklıyor ve doğrudan çiçek sitesine giderek sipariş veriyor. Güçlü metin reklam oluşturmak için en iyi 6 ipucu:

Neyin tanıtımını yaptığınız konusunda açık olun. Müşterileriniz, reklamınızı tıklarken neler bekleyebileceklerini bilmelidir. Anahtar kelimelerinizden en az birini reklam başlığınıza ekleyin. “Dijital fotoğraf makinesi”ni anahtar kelime olarak eklediyseniz, reklam başlığınız “Dijital Fotoğraf Makinesi Satın Al” olabilir. (Reklam metninde ticari marka kullanırken Google Ads ticari marka politikalarına uymanız gerektiğini unutmayın.)

Alakalı olun. Müşterinize bir yanıt veya çözüm sunduğunuzdan emin olun. Örneğin, müşteri yakınında bir çözüm arıyorsa, bulunduğunuz yer en kullanışlı bilgidir ve başlığa eklenmelidir.

Açıklamayı başlığa uygun hale getirin. Reklamın bütün bir birim olarak tutarlı olduğundan emin olun.

Reklamınızı açılış sayfanıza uygun hale getirin. Reklamınızdan bağlantı verdiğiniz sayfayı (açılış sayfası) inceleyin ve reklamınızda yer alan tanıtım veya ürünlerin bu sayfada bulunduğundan emin olun. Web sitenizde beklediklerini bulamayan ziyaretçiler siteden ayrılabilir.

Reklamlarınızın onaylandığından emin olun. Reklamların yüksek kaliteli olmasını sağlamak için, tüm reklamların profesyonel ve içerikle ilgili yüksek standartları karşılaması gerekir. Birkaç örnek verecek olursak, ilave boşluklar, GaRip BÜYÜK HARF KULLANIMI, ünlem işaretleri veya açık olmayan URL’ler bulunmamalıdır. Metin reklam koşulları hakkında daha fazla bilgi edinin.

Mobil cihaz kullanan müşterilere hitap edin. Web sitenizin mobil sürümünü açılış sayfası olarak kullanarak mobil cihazlardaki kişilere özel reklamlar oluşturun ve mobil bir kitleye uygun ürünler sunun.